.


.

Sunday, April 15, 2012

Late Night

Assalamualaikum

Rasanya dah lama tak update..huu..bukan apa..internet rumah rosak...dah lebih seminggu dah ni. Sekarang pun masih rosak..tapi Ummi ada broadband..guna broadband ummi je laa..

Malam ini saje nak luahkan perasaan. ok staRT.

Aku rindu kau.
Tapi kerinduan ini, aku rasa aku kena simpan elok-elok..tak boleh biarkan dia tersampai kat telinga kau. Aku taknak kerana perasaan aku, sejuta fitnah boleh keluar.

Lebih baik aku simpan baik-baik samapai dia terkubur dalam hati. Tak bawak mati pun, cuma mungkin setitis, dua air mata akan gugur...kerana aku manusia biasa..aku mempunyai perasaan yang aku tak nak. Aku tak pilih untuk merindui tapi perasaan itu datang dengan sendirinya. Aku cuma boleh mengharapkan kekuatan dari Allah untuk hilangkan rasa rindu itu.

No comments:

Post a Comment