.


.

Wednesday, May 30, 2012

Intec

Bismillah

Memang panjang berjela-jela kalau nak tulis semuaaa benda yang terjadi kat intec ni dari awal..haha. Tapi cuba untuk summarykan.

Hari 1st datang memang takde masa nak homesick2...banyak benda kena settle..dah masuk hari Ahad, (cuti), terus rasa homesick gilaaa. Maybe rasa macam takkan balik rumah lagi kot..padahal boleh je cari hari nak balik rumah, haha.

Kat Intec ni, memang tak berapa nak best, hahaaa. Awal-awal memang macam tu, nanti dah lama-lama rindu pulak ;P

Tapi serious, rindu sangat-sangat kat kawan sekolah, rasa macam kat mana-mana nampak muka dorang..wuu, rasa macam kalau boleh ulang masa, nak ulang bila waktu SPM dulu dan pause kat situ selama-lamanya. Bila saat kertas pqs tu, 1 minit sebelum exam tamat.

Tapi hidup tak macam gitu, hidup perlu diteruskan. Kita akan terus bergerak sampai tamat tempoh hidup kita yang kita tak tahu bila.

So, aku akan terus bergerak sampai akhir...aku akan cuba untuk menjadi kuat. Juga mengharapkan doa dari orang-orang yang membaca ini..doakanlah aku. Aku akan ada sikit kekuatan apabila tahu ada orang sokong aku :)

-Aisyahh-

*Footnote(ceh): Sekarang aisyah busy sangat2 dengan kelas dan segala macam program..susah nak online..internet pun belum daftar lagi..ngehe..

No comments:

Post a Comment