.


.

Wednesday, May 23, 2012

Takdir...?

Bismillahirrahmanirrahim

Sekarang ini, aku di rumah. baru 48 jam yang lalu, sudah terbayang-bayang bagaimana keadaan aku berorientasi di USIM. Tetapi hidup ini kelakar...di saat-saat akhir, Allah mampu untuk menukar nasib hidup seseorang.

Memang kalau ikutkan logic 48 jam yang lalu..memang aku sekarang mungkin di dalam bilikku di USIM. Namun, 2 malam yang lalu, aku terima satu email yang mengatakan aku menerima tawaran untuk ke Jordan di bawah tajaan JPA-MARA. Allah sahajar yang tahu kekeliruan hati ini untuk membuat pilihan dalam masa lebih kurang 12 jam. Akhirnya ini keputusanku, melepaskan USIM untuk memilih sesuatu yang bagiku lebih mencabar dan berada di luar comfort zone aku.

Dalam mase yang sikit tu..ramai orang aku contact, ramai sangat...nak kat 20 orang..itu tak termasuk yang Abi and Ummi contact.

Terlalu ramai beri kata-kata semangat, nasihat, amaran(erk)

Terima kasih kepada sesiapa yang membantu aku membuat keputusan.

Expect the Unexpected. Orang selalu cakap. Tapi memang susah untuk kita lihat rancangan Allah.
Aku berharap keputusan yang aku buat ini, membuahkan hasil yang baik untuk Islam, untuk diriku, untuk mendekatkan diri aku kepada Allah.

So, sesiapa yang baca ini, pray for me! Aku tak kuat nak pergi jauh-jauh..I take the risk..please, support me!

-Aisyahh-
Forever Batch 13 *mampu nak tulis yang ni je

No comments:

Post a Comment